Ulotka Internetowa


Firmowe katalogi reklamowe pozwalają w szerszy sposób zaprezentować swoje przedsiębiorstwo, dokładniej opisać świadczone usługi czy sprzedawane produkty. W ten sposób najczęściej reklamują się punkty gastronomiczne, księgarnie, ale też szkoły językowe czy firmy oferujące kursy dla dorosłych. Najczęściej decydują się na nie firmy, które za pomocą tej formy reklamy chcą potencjalnemu klientowi przekazać jak najwięcej informacji na temat własnej działalności. Zastanawiając się nad wybraniem konkretnego rozmiaru ulotki, w pierwszej kolejności należy określić, jaka będzie objętość tekstu i grafiki, która się na niej znajdzie i ustalić rolę, jaką powinna odegrać ta forma reklamy. • Twórz ulotkę z myślą o wywołaniu konkretnego działania: czyli np. złożenie zamówienia, zakupy lub odwiedzenie Twojego lokalu. Ulotkę twórz tak, żeby odbiorca już na pierwszy rzut oka widział, co oferujesz. Jeśli dodajesz grafiki i logo, zadbaj, żeby było dobrej jakości. Dobrze żeby na tej ostatniej prostej wizytówka była Twoim sprzymierzeńcem, a nie wrogiem. Jak już wspominaliśmy, kiedyś ktoś wręcza nam swoją wizytówkę, profesjonalizm nakazuje, żeby odwdzięczyć się tym samym. Podsumowując - jak zaprojektować dobrą ulotkę firmową? • Umieść podstawowe informacje o Twojej ofercie i tym, jak można się z Tobą skontaktować.

Dodatkowe informacje na temat zalet posiadania wizytówki znajdziesz w naszej ofercie na prowadzenie Wizytówki Google. Duży rozmiar pozwala zawrzeć najważniejsze wiadomości na temat firmy i świadczonych usług lub sprzedawanych produktów. Reklamowanie się poprzez ulotki sprawdzi się więc w przypadku specjalistycznych sklepów, firm budowlanych i różnego rodzaju usług. Ulotki reklamowe najczęściej drukowane są w formacie A3, A4, A5, A6 i DL. → Potrzebujesz więcej miejsca na swoje slogany reklamowe? Ulotka powinna być przede wszystkim przejrzysta i czytelna - oryginalność jest dopiero na kolejnym miejscu. Jaka powinna być ulotka? Ulotka A3 to po prostu dwukrotność kartki A4. Ulotka informacyjna jest przede wszystkim nośnikiem treści. Ulotki w tym rozmiarze są bardzo dobrym nośnikiem treści informacyjnych. Na jeden katalog przypada od kilkunastu do kilkudziesięciu stron, dzięki czemu można za jego pomocą przekazać maksimum treści wraz z grafikami i zdjęciami. Ulotka o tych wymiarach ma za zadania zaintrygować potencjalnego klienta - jej rozmiar pozwala zawrzeć optymalną ilość treści oraz grafikę.

Z uwagi na ilość tekstu i obrazów na stronach, katalog powinien mieć większy format, by zawartość była czytelna dla odbiorcy. Z uwagi na ilość przekazywanych wiadomości, tego typu ulotki zazwyczaj mają większe wymiary. Na tego typu ulotkach bardzo często pojawiają się również grafiki, które zachęcają do skorzystania z oferty lub rabatu. Zarejestruj się lub zaloguj na naszej stronie już dziś i korzystaj z atrakcyjnej oferty. Ulotki w tym rozmiarze są zamawiane stosunkowo rzadko, ale ten format bardzo dobrze sprawdza się jako broszura, gazetka reklamowa czy plakat. Ulotki można wykorzystać do najróżniejszych akcji: podczas wprowadzenia nowego produktu na rynek, z okazji otwarcia nowej filii lub jako zapowiedź promocji. Ostatecznie Twoja wizytówka musi - np. na targach lub podczas imprezy biznesowej - wyróżniać się spośród dużej ilości jej podobnych i trwale zostać zapamiętana przez odbiorcę. A co za tym idzie wizytówka pasuje wszędzie tam, gdzie ona. Czy tradycyjna wizytówka nie jest zbyteczna, a przynajmniej stara?