Nawet w erze cyfrowej, wizytówki wciąż są jednym z najlepszych sposobów, aby przypomnieć ludziom o Twoim małym biznesie. Posiadanie dobrze wyglądających wizytówek to jeden ze sposobów, w jaki zwrócisz uwagę na to, że prowadzisz profesjonalny biznes. Na przykład w Hong Kongu, jeśli dostaniesz wizytówkę i nie oferujesz jej w zamian, możesz w zasadzie zamknąć tam biznes. W zasadzie 3 kolory to maks. W żaden sposób nie jest to szybsze niż wręczenie komuś wizytówki. Podarowana wizytówka to coś więcej niż tylko podanie adresu e-mail lub numeru telefonu. 3. Wizytówka to często pierwsze wrażenie, jakie wywiera Twoja marka Kiedy spotkasz kogoś, kto potencjalnie może okazać się wspaniałym klientem lub choćby miłym kontaktem, czy nie chcesz, aby wyszedł ze spotkania z jak najlepszym wrażeniem? Jak dodać firmę do Google Maps - Wizytówka firmy? Wizytówka zawiera przeważnie dane osoby lub firmy, która ją wręcza. 5. Wizytówki pokazują, że jesteś przygotowany Czy zdarzyło Ci się kiedyś, że ktoś napisał swoje dane kontaktowe na serwetce i przekazał Ci ją?
Po pierwsze, wizytówka przydaje się wtedy, gdy ktoś nas o nią prosi. Wizytówka może być przydatna na przykład na targach pracy, jednak najpewniej przedstawiciele firmy chętniej obejrzą twoje CV. Google pozwala na dodawanie słów kluczowych w nazwach wizytówek, które wskazują na profil działalności firmy. Ponadto pamiętaj, że wizytówki z pełnymi danymi adresowymi wyświetlają się wyżej i częściej w Google Maps. Jeśli nasz serwis jest nowy, to istnieje ryzyko że jeszcze nie został zaindeksowany przez Google. Twoja wizytówka Google Moja Firma została zawieszona? Oto 12 powodów, dla których stara, sprawdzona wizytówka z dobrej drukarni jest nadal ważna - i dlaczego powinieneś mieć zapas wizytówek zawsze przy sobie. Nie jest to jednak reguła ścisła — można wymienić się wizytówkami na sam początek rozmowy, jeżeli nie znamy się nawzajem i nie zostaliśmy sobie przedstawieni, można również w toku rozmowy, kiedy akurat zejdzie ona na ten temat. Jakim cudem radzą sobie każdego dnia? To prawda, że niektóre urządzenia cyfrowe, takie jak telefony z Androidem lub iPhone'y, umożliwiają wygodniejsze przesyłanie informacji z jednego telefonu do drugiego, ale najczęściej pomiędzy kompatybilnymi urządzeniami. Dane na wizytówce najczęściej są drukowane jednym lub dwoma kolorami (zwykle czarny, granatowy lub ciemnoszary) - wystarczy też użycie najwyżej dwu rodzajów, krojów i rozmiarów czcionki (dla wyróżnienia imienia i nazwiska).
Ciekawe są też wizytówki stemplowane. Witryna oferuje też łatwą edycję, dodanie swojego loga, zmianę kolorów czy czcionki. Dzisiaj spora część nowego pokolenia przedsiębiorców przestaje korzystać z tej formy komunikacji, wybierają bardziej aktywne sposoby, jak np. wysłanie maila, a w konsekwencji dodanie osoby do CRM-u (systemu informatycznego, wspomagającego zarządzanie kontaktami z klientami), wstępne sprofilowanie, przydzielenie lejka sprzedażowego i wysłanie wiadomości „follow-up”. 6. Urządzenia cyfrowe, takie jak smartfony, są wszędzie, ale niekoniecznie ułatwiają lub przyspieszają przekazywanie komuś twoich firmowych informacji kontaktowych. Wizytówki są jednym z najstarszych sposobów przekazywania informacji kontaktowych. 1. Cyfrowe wymienianie informacji kontaktowych jest bezosobowe Networking polega na tworzeniu prawdziwych kontaktów. Wysyłanie informacji kontaktowych przez SMS lub e-mail jest wygodne, ale również wyjątkowo bezosobowe. Nie tylko proponują nam szerokie spektrum rozwiązań tego typu, ale również starają się przybliżyć nam ich zastosowanie. Ale dlaczego zatrzymywać się tylko na tym? Jeśli kupisz 4 opony, np. Michelin i jedna para będzie wyprodukowana przykładowo w Rosji, a druga we Francji, to nie musisz obawiać się różnic - są to identyczne opony. Parametry zawarte na etykiecie są uśrednioną i częściową informacją, która pozwala dokonać bardzo wstępnej oceny opony, a producentów motywuje do intensywnych wysiłków na rzecz dalszego doskonalenia swoich produktów. Twoim celem jest zrobić niezapomniane pierwsze wrażenie - używaj więc produktów premium, np. metalowych wizytówek lub wizytówek druk na płótnie wysokiej jakości, aby uzyskać dodatkowy efekt.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Jak mały biznes, np. drukarnia online może wywrzeć dobre wrażenie? 10. Wizytówki otwierają nowe możliwości marketingowe Promujesz swój mały biznes, rozdając wizytówki - i masz nadzieję, że osoba, której ją przekazujesz, użyje informacji z kartonika, aby się z Tobą skontaktować. Ponieważ staromodny papierowy prostokąt jest nadal najszybszym i najłatwiejszym sposobem udostępniania informacji kontaktowych partnerom biznesowym oraz potencjalnym klientom. Jeśli spotkasz się z potencjalnym klientem i wymienisz adresy e-mail i numery telefonów, to każdy z was odchodzi z nowym wpisem w telefonie komórkowym - i tyle. Następnie należy uzupełnić wymagane dane, zapoznać się z regulaminem, zaakceptować jego warunki, a na końcu poddać się weryfikacji wskazanego wcześniej adresu e-mail. Możesz wysłać do konkretnej osoby dane kontaktowe, ale wymaga to uzyskania jej adresu e-mail danej i wpisania ręcznie każdej linijki. Powyższe dane zostaną użyte wyłącznie do obsługi Twojego zapytania. Twoja marka zostaje z nim. Kiedy nawiązujesz kontakt za pośrednictwem mojej wizytówki, nie chcesz, aby Twoja marka była powiązana ze słowem „byle jakie”.