Ebook


6 kroków, które pomogą Ci stworzyć dzieło sztuki. Pokrycie warstwą folii introligatorskiej bez wytłaczania: Wybieraj spośród koloru złotego, srebrnego, brązowego, miedzianego, czerwonego i niebieskiego, aby stworzyć wspaniałe efekty wizualne. Aby stworzyć prawdzi­wie szla­chetną kartę biz­ne­sową czy fir­mówkę, warto poświę­cić czas na przeczy­tanie poniższej treści. Dodatkowe treści (materiały interaktywne, filmy, szczegółowa specyfikacja techniczna) mogą być wyświetlane na ekranie smartfonu za pośrednictwem specjalnej aplikacji, po skierowaniu aparatu na etykietę. Aby wyświetlić Etykietę niezależnie od widoczności powiązanego elementu, odznacz to pole. Drukarz może udostęp­nić nam próbki i pokazać dostępne wzory. W celu zamówienia - zobacz i wybierz dostępne opcje na stronie internetowej i dodaj do koszyka druk czarno biały lub kolor. W celu dodania nowej etykiety należy kliknąć opcję DODAJ ETYKIETĘ. Linerless, ze względu na swą ciągłość, pozwala dostosować wielkość etykiety do długości zadruku. Ps: Doskonały tekst o tym jak zaprojektować wizytówkę, znajdziesz też na Brandshop. Jak zaprojektować rewelacyjne wizytówki firmowe? Zniszczona lub nieczytelna stanowić będzie ogromny problem zarówno dla firmy kurierskiej, jak i dla odbiorcy paczki.

Inni decydują się na całkowicie dostosowany kształt, często odzwierciedlający logo lub też motyw czy maskotkę firmy. Logo umieszczane jest najczęściej w lewym górnym roku wizytówki. Zobacz też: Zmiana logo w praktyce. Możemy też odwiedzić sklepy z materiałami biurowymi i zobaczyć, co mają do zaoferowania. Należy zdecydować, czy chcemy, by papier był gładki czy szorstki, matowy czy błyszczący, czy też może jakikolwiek pomiędzy. Papier jest tłoczony poprzez działanie wysokiej temperatury i siły nacisku w celu stworzenia wypukłego obszaru na kawałku papieru lub brystolu. Ważna jest także tek­stura papieru. Tu pierwsza ważna uwaga: należy pamiętać o spadach co najmniej 2mm z każdej strony. Uwaga: Informacje poniżej dotyczą wizytówki biznesowej, jednak jest to najbardziej „bezpieczna” forma wizytówki w każdej relacji. Należy zwracać uwagę swoich partnerów handlowych i klientów na najważniejsze informacje - z reguły na kontakt - poprzez ich wyeksponowanie. Kartka pocztowa z kodem weryfikacyjnym powinna dotrzeć w ciągu 14 dni. Kolorystyka powinna być dopasowana do branży, a przede wszystkim zgodna z key visualem firmy, stroną internetową i innymi materiałami drukowanymi.