Laptopy


Zatem bez obaw, rozmowy nadal będą się kończyć słowami „pozwól, że ci dam wizytówkę” przynajmniej nieco dłużej. Kwestia podstawowa to rozmiar wizytówki ‒ powinna ona bez problemu zmieścić się w portfelu bądź w wizytowniku - najpopularniejsze wizytówki to te o rozmiarach 85 x 55 i 90 x 50 mm, czyli prostokątne. Standardowe wizytówki to małe prostokątne wydruki na papierze kredowym, matowym o gramaturze 350g. W naszej ofercie znajdują się także wydruki na kartonie 400g, która mają jeszcze większą sztywność. Na zdjęciu załączyłam jeszcze jej przekrój - każda gramatura 350g w przekroju będzie taka sama. Koledze z pracy natomiast zasugerować, że z pewnością będzie do tego jeszcze lepsza okazja. Czy w 2019 roku: dobie smartfonów, mediów społecznościowych, spotkań umawianych e-mailem, warto mieć jeszcze wizytówkę? Nie da się ukryć, że bardzo poprawiają jakość pracy, pomagając w wykonywaniu powierzonych zadań. W papierze tym, jest pełno małych drobinek odbijających światło dosłownie jak perła, dlatego też ten papier idealnie nada się dla salonów kosmetycznych, projektantów biżuterii lub innych biznesów oferujących wysoką jakość swoich produktów/usług. Zajmuję się projektowaniem graficznym, mogę dla Ciebie zaprojektować wizytówki, ulotki, plakaty, teczki ofertowe/firmowe, logo, grafiki do social media, bannery do stron www, itp. Oprócz samych projektów przygotowanych pod druk mogę też zadbać o ich wydruk, jeżeli nie masz czasu na szukanie drukarni i nie chcesz sobie tym zaprzątać głowy.

Ponieważ wizytówka, oprócz stosownej treści, powinna mieć również atrakcyjną formę wizualną. Wpływa na to również styl jazdy, ciśnienie opon, dopasowanie ogumienia do panujących warunków atmosferycznych itd. Z kolei przyczepność na mokrej nawierzchni to cecha kluczowa dla bezpieczeństwa na drodze. Dlatego naszym zadaniem jest produkowanie przede wszystkim najbezpieczniejszych i najlepiej zbalansowanych pod wieloma różnymi względami opon, a wyniki na etykietach są jedynie ułamkiem efektów naszych działań. Przede wszystkim ważne, aby pamiętać, że kiepska wizytówka na niewiele się zda i zadbać o to, by wyróżniała się ona na tle konkurencji i przykuwała uwagę każdej osoby, której ją wręczymy. Przez swoją grubość, wizytówka może nie zmieścić się do standardowych przegródek portfela. Wygina się jak listek, jest transparentny przez co możemy uzyskać całkiem niecodzienny efekt widoczny na powyższym przykładzie. Ulotki możesz wykorzystać także do wydrukowania takich materiałów jak wszelkie umowy, zgodę korzystania, wymagania dotyczące oferty pracy, druk ofert handlowych, ogłoszenie czy aktualnej oferty papierowej i spis aktualnego stanu towaru. Druk sensoryczny wykorzystać można również do nanoszenia informacji w alfabecie Braille’a dla osób niedowidzących - mówi Jarosław Krasnodębski, menedżer rynku przemysłowego w Konica Minolta. Wizytówki w kształcie prostokąta są po prostu praktyczne, co więcej, ich druk generuje mniejsze koszty w porównaniu z drukiem wizytówek o niestandardowych kształtach i rozmiarach.

Uszlachetnienie to dodatkowa powłoka na naszej wizytówce, która dodaje jej błysk lub mat i dodatkowo chroni zadruk przed zarysowaniami. Ulotki także są drukowane na kredzie mat lub błysk lecz ich maksymalna gramatura to 250g z racji pracy papieru. Naprawdę jest to piękny papier, nieco cieńsza gramatura niż kreda mat, ale za to robi wrażenie. Jak na tak twardy papier, drukarnie wtedy wykonują specjalne wgniecenia (bigowanie) na środku, dzięki którym łatwo możemy zgiąć zaproszenie na pół - w przypadku, gdy jest ono składane. Ten papier, jest giętki, cienki i jednocześnie mocny. Kreda mat jest śliskim, twardym papierem. Biała Perła, czyli elegancja sama w sobie. Eco, czyli wizytówka z papieru czerpanego. Dobra wizytówka powinna wyróżniać się i przyciągać uwagę. Oryginalna, zabawna czy ekstrawagancka wizytówka wzbudzi dodatkowe zainteresowanie. Wygląd wizytówki powinien być dostosowany również do specyfiki branży - inna wizytówka będzie odpowiednia dla księgowego, inna dla pracownika branży kreatywnej. Standardowym formatem wizytówek w Polsce, stosowanym również przez większość sąsiadów naszego kraju, jest 90x50 mm. Tam, gdzie mamy taką możliwość, stosujmy jednak większe wartości niż określone przez powyższe normy - najistotniejsza jest czytelność wizytówki. Warto jednak pamiętać, by logo nie zajmowało zbyt dużo miejsca - jednocześnie nie jest to miejsce na reklamę usług i produktów.